|
|
TWORZENIE I WPROWDZANIE NOWYCH PRODUKTÓW NA RYNEK |
Nazwa szkolenia: |
TWORZENIE I WPROWDZANIE NOWYCH PRODUKTÓW NA RYNEK |
|
Program: |
PROGRAM SZKOLENIA:
1. Analiza potencjału rynkowego
Analiza atrakcyjności rynku
Kształtowanie nowego rynku
2. Segmentacja rynku
Kryteria segmentacji na rynku B2C i B2B
Nowoczesne metody segmentacji rynku
3. Narzędzia wspomagające tworzenie nowych koncepcji produktów
Zmiana definicji rynku
Analiza łańcucha wartości
Kreatywne techniki tworzenia nowych produktów
Okrągły stół klientów
4. Pozycjonowanie nowych produktów
Narzędzia pozycjonowania
Metody pozycjonowania na rynkach istniejących i nowych
5. Nadawanie marki nowym produktom
Elementy marki
Decyzje dotyczące skojarzeń wtórnych
Projektowanie systemów marek
Strategia portfela marek
6. Komunikacja nowych produktów
Budowanie strategii komunikacji
Projektowanie communication mix
Opakowanie jako element komunikacji
7. Strategia cenowa dla nowych produktów
Typy strategii cenowych
Benchmark cenowy
8. Dystrybucja nowych produktów
Systemy dystrybucyjne zorientowane na finalnego konsumenta
Systemy dystrybucyjne na rynku instytucjonalnym |
Prowadzący:
|
Anna Janiga - menedżer, konsultant ds. szkoleń, trener. Zajęcia prowadzi w formie szkoleń i warsztatów grupowych, indywidualnych, oraz coachingów z zakresu sprzedaży, obsługi klienta i kompetencji menedżerskich. Bazuje na własnych programach tworzonych na najlepszych wzorach z uwzględnieniem realiów polskiego rynku. Wykładowca akademicki. Doświadczenie zdobyła w wyniku pracy i współpracy z korporacjami i dużymi firmami na polskim rynku.
Do obszarów jej kompetencji menedżerskich, szkoleniowych i doradczych należą: obsługa klienta, zarządzanie kluczowymi klientami, techniki sprzedaży, negocjacje, marketing, telemarketing i doradztwo oraz zarządzanie projektami. Autorka publikacji branżowych.
Swoje wieloletnie doświadczenie poparte analizą rynku potrafi przełożyć na bardzo ciekawe, twórcze programy dostosowane do potrzeb zarówno klienta indywidualnego jak i dużych korporacji.
|
|
|
|