|
|
UMIEJĘTNOSCI SPRZEDAŻOWE |
Nazwa szkolenia: |
UMIEJĘTNOSCI SPRZEDAŻOWE |
|
Cel: |
Wzmocnienie kultury organizacji nastawionej na ciągłe doskonalenie – organizacji uczącej się. |
|
Metody: |
Warsztat | |
Program: |
Analiza procesu sprzedaży
Proces, zasady i elastyczność w procesie sprzedaży.
Komunikowanie się - nieustanny i dwustronny proces w relacji z klientem. Sterowanie rozmową handlową przy pomocy pytań.
Ja jako sprzedawca.
Moja motywacja do sprzedawania – jaki ma charakter i co z tego wynika?
Doskonalenie umiejętności sterowania rozmową handlową. Od zaciekawienia do zamknięcia sprzedaży.
Produkty i usługi które oferuję...
Motywowanie nabywców i sprzedaż korzyści. Model CZK (Cecha, Zaleta, Korzyść) w zastosowaniu do oferty.
Jak zdobyć nowego klienta?
Wykorzystanie metodyki ASQ w pozyskiwaniu nowych kontrahentów.
Jak sobie radzić w trudnych sytuacjach. |
Prowadzący:
|
Adam Sobiechart jest doświadczonym trenerem kompetencji interpersonalnych. Specjalizuje się w szkoleniach z tematyki obsługi klienta, sprzedaży, komunikacji interpersonalnej, coachingu i kreatywności w biznesie. Jest także coachem (specjalizującym się w business i executive coachingu) posiadającym międzynarodowy certyfikat ICC (International Coaching Community).
Swoje ponad dziesięcioletnie doświadczenie szkoleniowe, przekazuje także innym poprzez szkolenie, wdrożenie, certyfikacje, superwizje i rozwój kadry trenerów wewnętrznych w firmach. Posiada także duże doświadczenie w zarządzaniu projektami szkoleniowymi (w tym pięcioletnie doświadczenie na stanowisku szefa projektu szkoleniowego).
Jest współtwórcą standardów obsługi klienta dla dużych sieci handlowych. W połączeniu z działaniami w obszarze kultury organizacyjnej, badaniami mystery shopping i badaniami marketingowymi opracowuje systemową politykę szkoleń i rozwoju personelu odpowiedzialnego za kontakt z klientem. Dzięki temu tworzy standardy jakości obsługi będące wyróżnikiem na tle konkurencji.
Jest także audytorem przeprowadzającym proces certyfikacji firm ubiegających się o godło „Firma Przyjazna Klientowi”.
Jest także autorem wielu artykułów i wypowiedzi eksperckich dla specjalistycznych wydawnictw i portali internetowych nt. zarządzania, sprzedaży, komunikacji w organizacji, coachingu, obsługi klienta oraz polityki szkoleniowej.
Podczas prowadzonych warsztatów tworzy przyjazną atmosferę, w której można w nieskrępowany sposób rozwijać swoje umiejętności i kompetencje oraz bezpiecznie eksperymentować podczas poznawania i rozwijania swoich prawdziwych możliwości przy jednoczesnym pokonywaniu swoich wcześniejszych ograniczeń.
Podczas jego szkoleń obowiązuje także klimat pozytywnego myślenia, które zaszczepia uczestnikom aby mogli je przekazywać swoim Klientom i współpracownikom.
|
|
|
|