STRONA GŁÓWNA KONFERENCJE I WARSZTATY SZKOLENIA DLA FIRM SZKOLENIA I KURSY KONTAKT
O firmie Współpraca Oferty Pracy KLIENCI FIRMY KLAUZULA INFORMACYJNA RODO Bankowość Chemia Energetyka Farmacja Finanse Logistyka Ochrona środowiska Prawo Transport Zarządzanie
NASI PARTNERZY
 
ARCHIWUM WYDARZEŃ

CENY TRANSFEROWE
18 października 2017 - 16 listopada 2017
  CENY TRANSFEROWE – REGULACJE PRAWNE, DOKUMENTACJA     18,19 października 2017 r. Katowice 24,25 października 2017 r. Warszawa 8,9 listopada 2017 r. Poznań 15,16 listopada 2017 r. Gdańsk   I DZIEŃ Ogólna tematyka cen transferowych. Czym jest dokumentacja cen transferowych? Co stwarza największe zagrożenie? Jak wygląda kontrola organów podatkowych? A. Zestawienie porównawcze regulacji prawnych. Obowiązek sporządzenia dokumentacji podatkowej cen transferowych według nowych przepisów obowiązujących od roku 2017 oraz regulacji wcześniejszych. Rodzaje powiązań pomiędzy podmiotami, Progi transakcyjne – ocena obowiązku program Grupowanie dokumentacji Zakres formalny dokumentacji B. Kontrola podatkowa dokumentacji cen transferowych Szacowanie dochodu prze organy Wyłączenia z szacowania Sankcje za brak dokumentacji Korekta obustronna C. Metody szacowania - kompleksowe przedstawienie metod szacowania cen transferowych przewidziane w ustawach o podatku dochodowym Metody tradycyjne Metody zysku transakcyjnego   II DZIEŃ Case-study. Przekazanie praktycznej wiedzy jak przygotować przedmiotową dokumentację, zaproponowanie sposobu opracowania danych porównawczych celu potwierdzenia ceny rynkowej. A. Procedura analizy porównawczej. Dwa istotne oraz nierozerwalne elementy procedury porównawczej. Benchmark – sposób przygotowania analizy porównawczej przy użyciu popularnych komercyjnych bazy danych. Analiza funkcjonalna, strategia oraz wskazanie innych czynników mających wpływ na wartość przedmiotu transakcji. B. Przygotowanie dokumentacji cen transferowych na przykładach. Usługi o niskiej wartości dodanej Transakcje będące głównym przedmiotem działania podmiotu Pożyczka Gwarancja bankowa/Poręczenie Działalność agenta Opłata licencyjna   INFORMACJE I REJESTRACJA: MASTER INSTITUTE ul. Odkryta 48 a lok. 009, 03-140 Warszawa tel.: 22 243 90 03, mobile: 600 719 200 biuro@master-institute.pl , www.master-institute.pl NIP: 113-032-48-59, REGON: 016280412 

więcej
 
Planowane zmiany w podatkach dla spółek komandytowo-akcyjnych i komandytowych
25 września 2013 - 25 września 2013
  Szanowni Państwo!   Chcielibyśmy zaproponować Państwu udział w organizowanym prze nas szkoleniu podatkowym, którego celem będzie zapoznanie Państwa ze złożonymi zasadami opodatkowania działalności spółek komandytowych i komandytowo-akcyjnych i ich wspólników, które mają zacząć obowiązywać od nowego roku.   Dotychczas korzystaliście Państwo z preferencyjnych zasad opodatkowania, które dawało prowadzenie działalności w formie spółki komandytowej, a szczególnie w formie spółki komandytowo-akcyjnej. Już niebawem wejdą jednak w życie przepisy całkowicie zmieniające zasady opodatkowania tych podmiotów oraz ich wspólników.   Nowelizacja wprowadzi różne systemy opodatkowania dla różnych kategorii wspólników, opodatkowanie samych spółek, a także skomplikowane przepisy przejściowe, mające na celu wyeliminowanie przypadków omijania nowych przepisów.   Warto wcześniej poznać nowe zasady opodatkowania, aby w momencie gdy przepisy wejdą w życie, być dobrze przygotowanym do ich zastosowania w praktyce.   Uczestnictwo w naszym szkoleniu pozwoli Państwu szczegółowo poznać i zrozumieć nowe przepisy, będzie dla Państwa okazją do wymiany poglądów i uzyskania odpowiedzi na nurtujące Państwa pytania.     Planowane zmiany w podatkach dochodowych - opodatkowanie spółek komandytowo-akcyjnych i komandytowych od 1 stycznia 2014 r.   Zakres szkolenia:   ·          Aktualne zasady opodatkowania wspólników spółek komandytowych i komandytowo-akcyjnych  Nowe zasady opodatkowania spółek komandytowych i komandytowo-akcyjnych oraz ich wspólników. Różnice w opodatkowaniu różnych kategorii wspólników: opodatkowanie z odliczeniem, zwolnienie z podatku, podwójne opodatkowanie. Przepisy przejściowe: rok podatkowy, podział zysku, rozliczenie straty, zmiana formy prawnej, wejście w życie. Jak optymalnie stosować nowe przepisy.     Szczegółówe informacje i rejestracja: Anna Janiga, telefon: 22 188 10 71, mobile: 698 651 325 e-mail: ajaniga@master-institute.pl    

więcej
 
PODATKOWE PODSUMOWANIE ROKU
17 listopada 2011 - 18 listopada 2011
  Podsumowanie Roku Podatkowego 2011 17-18 listopada 2011, Golden Floor, Warszawa   Najważniejsze zagadnienia: ·          Zmiany w VAT ·          Import usług-podsumowanie zmian dokonanych w roku 2011 ·          Nowe zasady ustalenia proporcji częściowego odliczania podatku naliczonego ·          Podatek od nieruchomości – wybrane zagadnienia ·          Różnice kursowe w ujęciu bilansowym i podatkowym ·          Odpowiedzialność zarządu oraz księgowych (KKS, ustawa o rachunkowości) ·          Optymalizacja podatkowa wynagrodzeń kadry menadżerskiej i pracowników ·          Wybrane zagadnienia związane z ujmowaniem kosztów i wyceną aktywów na gruncie prawa bilansowego ·          Koszty uzyskania przychodów-bieżące kontrowersje orzecznicze ·          Oddelegowanie pracowników w kontekście podatku dochodowego od osób fizycznych, ubezpieczeń społecznych i spraw imigracyjnych ·          Najważniejsze zmiany w podatku CIT oraz planowane zmiany w podatku CIT na 2012 ·          Ustawowe określenie stawek podatkowych a możliwe ich dalsze podwyższanie ·          Planowane zmiany w CIT 2012-różnice kursowe, fundusze inwestycyjne       Spośród uczestników warsztatów zostanie wylosowana nagroda specjalna: roczna prenumerata magazynu Aktualności Podatkowe tworzonego przez ekspertów ECDDP. Przejrzysta forma magazynu, klarowne opracowania i artykuły dotyczące aktualnych problemów prawno-podatkowych z pewnością ułatwią każdemu przedsiębiorcy funkcjonowanie w obszarze prawa podatkowego.  

więcej
 
IMPLEMENTACJA DYREKTYWY AIFM do polskiego ustawodawstwa, Golden Floor, Warszawa
13 kwietnia 2011 - 14 kwietnia 2011
W celu uzyskania szczegółowe programu warsztatu prosimy o kontakt pod numerem 22 333 73 43 lub biuro@master-institute.pl   Miejsce warsztatu Golden Floor, ul. Jana Pawła II 27, Warszawa

więcej
 
PODATKI 2011 - VAT i CIT najnowsze zmiany warsztat
27 stycznia 2011 - 28 stycznia 2011
  Najważniejsze zagadnienia: Nowelizacja przepisów w zakresie ogólnych zasad rozliczania VAT po 1 stycznia Stawki podatkowe oraz zwolnienia z opodatkowania podatkiem VAT obowiązujące od 1 stycznia 2011 Opodatkowanie czynności nieodpłatnych po nowelizacji przepisów Rozliczanie transakcji zagranicznych po 1 stycznia 2011 r. Nowelizacja zasad dokumentowania sprzedaży na gruncie VAT Odliczanie podatku naliczonego w kontekście nowelizacji przepisów Najnowsze orzecznictwo ETS, sądów administracyjnych oraz organów podatkowych w kwestii prawidłowego rozliczania podatku VAT Przychody z tytułu działalności gospodarczej Przychody w naturze, przychody z tytułu nieodpłatnego świadczenia oraz z tytułu częściowo nieodpłatnego świadczenia Przychody z tytułu umorzenia oraz przedawnienia zobowiązań Definicja kosztów uzyskania przychodów Zasady rozliczania kosztów w czasie Szczególne zasady dotyczące rozpoznania przychodów oraz kosztów uzyskania przychodów Koszty nie stanowiące kosztów uzyskania przychodów Amortyzacja podatkowa Różnice kursowe Zryczałtowany podatek dochodowy od osób prawnych Transakcje pomiędzy podmiotami powiązanymi Zaliczki na podatek oraz obowiązki informacyjne   Warsztat poprowadzą : TPA Horwath | Małgorzata Dankowska TPA Horwath | Maciej Guzek Chałas i Wspólnicy Kancelaria Prawna, Paweł Jabłonowski, Doradca Podatkowy TPA Horwath | Dominik Klemens  TPA Horwath | Aleksandra Kozłowska TPA Horwath | Sławomir Patejuk TPA Horwath | Piotr Zając  

więcej
 
PODATKI 2011 KONGRES
15 listopada 2010 - 16 listopada 2010
PODATKI 2011   KONGRES FUNDACJI ROZWOJU RACHUNKOWOŚCI W POLSCE 15-16 listopada 2010, Warszawa FUNDACJA BATOREGO, ul. Sapieżyńska 10a     Najważniejsze zagadnienia:  Zmiany w ustawach o podatkach dochodowych w 2011 roku  Aktualne problemy CIT  Bilansowe aspekty sprawozdania  Koszty uzyskania przychodów – bieżące kontrowersje orzecznicze  Abonamenty medyczne  Inne zagadnienia z zakresu PIT – bieżące stanowisko organów podatkowych i sądów  Wybrane zagadnienia procedury podatkowej  Zasady dokonywania korekt deklaracji  ,,Kontrola krzyżowa” i obowiązki informacyjne – po zmianach w ustawie o kontroli skarbowej  Zmiany w zakresie stosowania PKWiU oraz zmiany w zakresie zwolnień VAT  Nowe stawki VAT: 5, 8, 23% - co się zmieni?  Faktury elektroniczne i faktury przesyłane elektronicznie – co wynika z aktualnie obowiązujących przepisów?  Planowane zmiany.  Nieodpłatne przekazania towarów  Odliczenie podatku związanego z samochodami i paliwem  Zmiany dotyczące kas fiskalnych  Inne zmiany.   Do udziału zapraszamy:  Głównych księgowych  Samodzielnych księgowych  Dyrektorów finansowych  Specjalistów ds. kadr i płac  Biura rachunkowe  Firmy doradcze  Kancelarie prawne.  

więcej
 
Różne aspekty kredytowania w dobie kryzysu konferencja
15 kwietnia 2010 - 16 kwietnia 2010
      Polski sektor bankowy stał z boku głównych wydarzeń światowego rynku finansowego. Jednak w końcu odczuł skutki kryzysu, a reakcje sektora bankowego przełożyły się na ich klientów - w tym na firmy, utrudniając im dodatkowo walke ze skutkami spowolnienia gospodarczego. Przedsiębiorcy narzekają na sektor bankowy jako ,,winowajcę" kryzysu.  Warto przyjrzeć się, jak kryzysowa polityka banków wygląda od środka.     Najważniejsze zagadnienia konferencji: Perspektywy ożywienia akcji kredytowej banków – szanse i zagrożenia Obecny stan i przyszłość rynku kredytów hipotecznych  Finansowanie projektów i nieruchomości w NUK Rola Banków w finansowaniu polskiej gospodarki – sytuacja przed i po kryzysie Regulacje prawne rynku nieruchomości Prognozy rozwoju kredytów dla klientów indywidualnych Finansowanie małych i średnich przedsiębiorstw przez banki – tendencje rozwoju Kreatywna księgowość w bankowości Zmiany regulacji dotyczących finansowania osób fizycznych Ryzyko i ograniczenia w kredytach Fakultatywne i obligatoryjne funkcje ubezpieczeń kredytów   Do udziału zapraszamy: Przedstawicieli banków pion kredytów hipotecznych, konsumenckich i instytucjonalnych Pion oceny ryzyka kredytowego Pion audytu wewnętrznego Pion sprzedaży kredytów komercyjnych Przedstawicieli instytucji finansowych i ubezpieczeniowych Kancelarie prawne Firmy doradcze     Prelegenci: Jerzy Bańka, Dyrektor ds. Legislacyjno-Prawnych, Związek Banków Polskich Aleksander Barczewski, radca prawny, Chałas i Wspólnicy Krzysztof Barembruch, Prezes, Związek Firm Doradztwa  Finansowego Krzysztof Czerkas , członek zarządu, BRE Bank Hipoteczny Jacek Furga , Przewodniczący Komitetu ds. finansowania Nieruchomości, Związek Banków Polskich Andrzej Halesiak , Dyrektor Biura Analiz Ekonomicznych, Bank Przemysłowo Handlowy Andre Helin , Prezes Zarządu, BDO Renata Kopeć , Dyrektor Departamentu Rozwoju Ubezpieczeń, Santander Consumer Bank Aleksandra Łukasiewicz , Prezes Zarządu, Home Broker Michał Macierzyński , Dyrektor Programowy, Bankier.pl Sławomir Niemierka , członek zarządu,  Bankowy Fundusz Gwarancyjny Agnieszka Nierodka, ekonomista, Fundacja na Rzecz Kredytu Hipotecznego Andrzej Roter , Dyrektor Generalny, Konferencja Przedsiębiorstw Finansowych Jerzy Tofil , członek zarządu, Pekao Bank Hipoteczny Andrzej Topiński , Główny Ekonomista, Biuro Informacji Kredytowej Agnieszka Tułodziecka , Prezes Zarządu, Fundacja na Rzecz Kredytu Hipotecznego Piotr Zapadka, prawnik, Chałas i Wspólnicy Kancelaria Prawna    

więcej
 
1
Copyright © 2010 by Master Institute | All rights reserved ewipo.pl